quinta-feira, 8 de janeiro de 2009

Good Update! :D

This doujins and cg's are the best! Really GOOOD! \o/ *________________________*
1 Dragonaut Doujin / 2 Sekirei Doujins / 1 Sekirei CG / 1 Dragonaut & Witch Blade CG / 1 Death Note CG

user posted image
Dragonaut - Makina Garnet to toshikoshi SEX zammai
Pages: 30
Size: 10.9 MB
Download: RapidShare


user posted image
Sekirei - Dagetsu Inumi
Pages: 34
Size: 18.8 MB
Download: RapidShare


user posted image
Sekirei - Iku, Hisashiku
Pages: 28
Size: 12.2 MB
Download: RapidShare



Sekirei - Sekirara
Pages: 26
Size: 2.7 MB
Download: RapidShare


Witch Blade & Dragonaut - W-D
Pages: 109
Size: 7.4 MB
Download: RapidShare



Death Note - Lolita Channel 092
Pages: 11
Size: 1.3 MB
Download: RapidShare

Enjoy and Comment! :D

4 comentários:

Anônimo disse...

Hi i want to become a partner of you!

Can we change buttons?

Hentai Pie
www.shoujosky.com.br
www.shoujosky.com.br/hentai/botao.gif

Your button already in my site! thanks for the help!

OniMeNoKyo disse...

Of course we can! :D
I'll add your button now!

OniMeNoKyo disse...

Ah! Você é brasileiro! :P
Eu também, apenas posto em inglês por causa dos usuários xD
Belo site! o/

Anônimo disse...

Ou o que você acha de juntar o seu site comigo?

Ou seja me ajudar com a Hentai Pie e tal?

Fala comigo no msn goka_nerv@hotmail.com o que acha? eu cuido dos episódios e tudo mais, e você dos mangas..

Da para gente se juntar e fazer um PUTA site...